Sibelemreemre Bugün hiç halim yok kasiklarim çok agriyo sabahtan akşama kadar 4 5 defa adet sancisindan biraz daha acı Bi şekilde sancı gelip gidiyo saniye suruyo yürürken çok aciyo karnim bacaklarim kasiklar3 bilen varmi sizdede oluyormu aynıları
Ikra33 Sibelemreemre canım idrar yolu enfeksiyonu olabilir. Bende 27 haftayim geçen hafta öyle yaşamadım sadece bir saat yürüyüş yapıyordum hafif karnım sertlesiyordu. Ama bence onlem amaçlı idrar testi verin
Sibelemreemre Ikra33 geçen hafta gittim tahlili filan yaptirdim hafif Bi enfeksiyon var dendi antibiyotik kullaniyorum daha yatakta donemiyorum bile çok acı cekiyorum