Kızlar nasıl anlatıcam bilmiyorum belki sizde de olmuştur diye soruyorum 35 haftalık gebeyim 3 gündür sağ bacağımda bir sıkıntı var üstüne basarken acıyor ağrı sızı hiç birşey yok ama ayağa kalktığımda sanki bacağım incilmiş gibi kalça tarafından bi acı oluyor ve düzgün yürüyemiyorum acı veriyor varmı başına böyle bir şey gelen inşallah anlatabilmişimdir randevumada daha çok var