Herkese merhabalar 33 haftalık hamileyim. Ara ara bebek toplanması oluyordu ama bugün biraz fazla oldu. Hatta şu son bir saat içinde 4 kere oldu. Düzenli değil dakikalarina baktım. İlk hamileliğim olduğu için cok tecrubesizim ne yapmam gerek hastaneye gitmeli miyim. Tecrübeli anneler yazarsa cok mutlu olurum