Gizem_1635 Kızlar dün değil geçen cuma kontrole gitmiştim 34 e girdin demişti doktor Şuan kaç haftalık oluyorum acaba
Gizem_1635 Kumsal123m teşekkür ederim tansiyondan dolayı erken doğuma alınma durumum var korkuyorum o yüzden kafam durdu artık en azından bi 37 hafta olsun istiyorum Salı kontrolüm var inşallah bişey çıkmazda daha durur dua edin lütfen
buseyldz00 Gizem_1635 son adet tarihinizi yanlış girmişsiniz o halde düzeltin isterseniz daha iyi takip edersiniz