Kitapkurduuu Kızlar eşim ailesi suudi arabistanda yaşıyor bu ayın sonunda onların yanına çıkacağız. Uçakla 4-5 saat sürüyor. O zamanda 21-22 haftalık olacağım. Uçağa daha önce hiç binmedim ilk binişim üstelik hamile de olunca tedirginim biraz.
Ummu_gulsevinc Kitapkurduuu ben 14 haftalıkken binmistim ilk uçak deneyiyim olmuştu korkarak binmistim ama şükür korktuğum kadar değilmiş keyif almıştım yolculuktan
Smyr44 Kitapkurduuu 22 haftalıkken haftada 2 kez uçak kullandım. Zaten yol uçak araç tutar beni tuttu kustum 2 kere filan o kadar etkilemişti beni. Korkmayın son haftalar da değilsiniz bir şey olmaz Allahin izniyle 🌱
Kitapkurduuu EsraBaykara şuanlık bir sıkıntı görmediğini söyledi doktorum ama benim elimde değil ister istemez düşününce stres oluyorum
Ummu_gulsevinc Kitapkurduuu inşallah ben bindiysem her kes biner diyorum valla çünkü yükseklik korkum var ama ucakgin rahatlığını yolculuğum çabuk bittiği için ne yorgunluk nede sersemlik oldu dünya varmış dedim sonrasında imkanım olsa her yere uçakla gitmek isterim açıkçası🙂🥰
Semaaaa1 Kitapkurduuu ben 5aylıkken parise gitmiştim. 3 saat süren bi yolculuktu hiç sorun olmadı. Sadece sıkıldım biraz uçakta 🤣
Maviii3 haftaya kadar uçak yolculuğu yapabilirsiniz. 32. hafta sonrasında ise doktor raporu ibraz etmeniz gerekir. Kabin memurları gebelikleri 16. haftaya gelene kadar aktif olarak ayda ortalama 40-50 saate kadar uçuş yapıp işlerine bile devam edebiliyorlar. Herhangi bir riski olsa onlara bu izin verilmez. Tabii ki doktorunuza danışın bir riskiniz yok ise gönül rahatlığı ile uçak yolculuğu yapabilirsiniz. ♥️