37+6′ da acilden sancı ile girdim acilde baktılar açılma 1 cm. Çatı muayenesi nasıl bilmiyorum ama ilk başta el ile alttan muayene yapıldı sonra plastik bi şey ile baktı bi şey demedi sadece 1 cm açıklık var dedi çatı muayenesi olmuş mu oluyorum bilmiyorum 😅😅 şimdi 38+2 olduk 12 itibariyle hurma yemeye başladım çok severim 50 tane olsa bi oturuşta hepsini yerim 10 15 tane yiyorum günde squat yapıyorum çok değil normal gündelik yürüyüş yapıyorum