İki gebeliğim de de yaptırdım ikinciye hamileyim kanamam olursa yaparız 28. Haftada tekrar yaparız demişti doktorum kanamam olmadigi için 28. Haftada tahlil alıp yaptırdım devlette hoc bir ucret vermedim hatta ilk gebeligimde özele gidiyosum yine devlette yaptırmıştım ignemi