Herkese hayırlı akşamlar 3. Bebeğime hamileyim şu an 36+2 doğuma az kaldı 2 hafta önce doktora gittim bebek hala normal doğum pozisyonuna gelmemiş doktorum biraz iri bir bebek belki de dönmez bu durumda diretmeden sezeryan olmanı tavsiye ederim dedi bundan öncekiler hep normaldi bende korkuyorummm biraz inşallah o zamana döner sizinde bötl oldu mu ??