Buseybuseyy Kizlar bugun beta verdim 29.9 cikti Gebelik baslamis dediler Kese olusumunda neler yapmaliyiz nasil davranmaliyim bilgi verebilirmisiniz
Hemsireanneeeee Buseybuseyy keseyi genelde 5. Haftada görebiliyorlar. Keseyi görene kadar günaşırı beta vermen gerekiyor. Günaşırı 2 katına çakması lazım sağlıklı bi gebelikse
MadameHappy34 Buseybuseyy 2 günde 1 kan vermeye devam etmeniz gerekiyor sağlıklı yükseliyor mu öğrene bilmek için..kese oluşumu kişiden kişiye değişiyor. Mesela benim kese 20 bin değerle 6+0 da yeni oluşmuştu ondan önce gitsem 😃kese yok diye kafayı yerdim galiba.