37+3 deyim. Bebek aşağı iniyor ve oramda sancı oluyor. Ayaktayken yürüyemiyorum olduğum yerde kalıyorum normal mi? Bi de bugün çok ayakta kaldım ondan da olabilir mi?? Tecrübeli anneler ne diyorsunuz? Yatınca geçiyor. Sonra hayız aancısı gibi tekrar başlıyor ?