Ebyrk mesaj yarım kaldı malesef oglum ıkı gun solunum sıkıntısından dolayı yogunbakımda yattı tabı uzuldum agladım ama cok sukur,cıktık ıkı gune doktorum ezgı er hanım o kadar ılgılı bı doktor kı seker seker odalar temiz hemşireler Agrım var dıyınce hemen geliyor senı ılk ayaga hemşireler kaldırıyo ben kendım kalktım da 😀hemsıre senı ben kaldırcaktım demıstı amelıyathanede usudum hemen ısıtıcı taktılar ozel de yapmaya hıc gerek yok doktor tercıhını ya ezgı hanım olsun ya hale ama en mükemmel ezgı he yanlıs anlasılmasın hepsıne gıttım 9-ay boyunca ama ezgi hanım bı baska aılen gıbı canım lı konusuyor bana zaten dogumu beraber yaptık helal sana dıyıp cak yaptı hangı,doktor der bunu 😀