Hestr 7 haftalık hamileyim aşırı şişkinliğim ve gaz sancım var benim gibi olan var mı acaba 1 haftada 3 kilo fazla çıkıyorum
ttubaa Ödem vardır büyük ihtimal. Bir gün güzelce su için, limonlu da için. Dinlenin. Çok uyuma az uyumada da ödem olur. Bir de o günü sabah yumurta akşam erken saatte çorba ve salata hafif şeylerle kapatın. Ertesi gün bir bakın bakalım noluyor