Gamzecem Hem sepet hemde park beşiğim var 2 Hamileliğim Sepet beşikten çok memnunum ama eksi yanları var 4-5 aylık olana kadar en fazla kullanabildim sonrasında park beşiğe geçiş yaptım benim için park belik evet çok iyi ama oğlum hiç sevmedi o kumaşından kaynaklı sesden dolayı sürekli uyandı şuan 2 yaşında ve biz 1 aydır tekrar park beşiği kullanmaya başladık yerde yatıyordu bizimle yatmasını denedik olmadı bazada yatmasını denedik olmadı en son çare yer yatağıydı orda yatmaya başladı çokda güzel yattı ama kış geldi park beşiğe yavaş yavaş alıştırmaya çalışıyoruz