35+4 haftalığız dün kontrolümüz vardı. İlk defa nts ye aldılar beni gayet iyi olduğunu söyledi doktorum. 23gün sonra sezeryan olcam hayırlısıyla 🙏🏻 15gün sonra tekrar kontrole çağırdı o zamanda ntsye alır mı? İnternette tok karnına girilmeli yazıyor. Sizler nasıl yaptınız?