melegimmm_ ben 39+5 im. Geçen p.tesi muayene etti 1 cm acilma var dedi. Cuma tekrar gel dedi 2 cm olmuş dedi. Bu muayeneden sonra nişan gelebilir dedi. Aynı gece 2 gibi nişan geldi. Şu iki gündür de hafif kanlı akıntı devam ediyor. İlişkiyi hem dr hem de tecrübeli arkadaşlarım çok önerdi. Suyun gelmediği sürece korunmasız ilişki olsun dedi doktorum. Nişandan sonra hafif ve uzun araliklarla başlayan sancim bugün daha da şiddetli ve kısa aralıklarla oluyor. Suyum gelsin ve sancilarim 5 -10 dakikada bir olsun oyle gideyim hastaneye diye dişimi sıkıyorum ama gece daha da artarsa dayanamayip gidicem…. Allah bütün anne adaylarını içlerinde beni de bir avazda kurtarsın, evladımızı sağlıkla kucağımıza almamızı nasip etsin inşallah