Merhaba sevgili anne adayları 💮
9 haftalık hamileyim geçen gün karnım agriyodu doktora gittim bobreklerimde taş var dedi agrimdan dolayı gd ormayı unuttum hamileyken tedavisi var mi doktor ilaçta yazmadi 3 aylık olmadan tedaviye başlayamayiz dedi başına böyle bişey gelen var mı dayanamiyorum ağrı başlayınca 😔😔