Ilkbebe-34 sütün oldumu biberona hiç gerek yok, maalesef benim sütüm cok azdı o yüzden sarılık olunca doktor hastanede mama takviyesine başlattı, bide yenidoğan döneminde takviye yapılması gerekiyorsa zaten biberon önermiyorlar, ilk etapda meme reddi olmasın diye şırınga ile veriyorduk. Ne zaman lazım olursa o zaman da alabilirsin ama İnşallah biberona gerek duymazsın. Çunku çevremde bebeği emdiği için hiç biberon kullanmamış insanlar var.