aysenurlina_00a Kızlar merhaba. Benim sol bacağımın üst tarafında inanılmaz bir yanma ve ağrı var. 28 haftalığım. Böyle olan var mı?
nurannee- Aynı durumları yaşıyorum. Magnezyum eksikliğinden oluyormuş ama korkulacak bir şey değil dedi doktor
aysenurlina_00a nurannee- magnezyum için ilacm var duzenli kullaniyorum ama gecmesi gerekirken sanki daha fazla artiyo
nurannee- aysenurlina_00a bende içiyorum ama bir şeye yaramıyor. Bebek büyüdükçe baskı arttığından oda artıyormuş maalesef