Merhaba anneler dün kontrolüm vardı nst de sancılarım cıktı acılmam var mı diye kontrol ettiler 1cm acılma var dediler rahim ağızın yumuşamış dediler sancın sıklaşınca veya suyun kanamam gelince gel dediler gönderdiler. Başına gelen var mı ne kadar zamanda doğum olur.