Arkadaşlar persembeden başlayan serüvenim 1 saat önce kürtajla bitti inşallah bitmiştir çünkü düşen betam tekrar yükselmiş aşırı sancıyla gittiğimde öğrendim kese yok ama sağlıksız gebelik dedi biraz da dış gebelikten şüphe ediliyor kürtajdan sonra beta bakıldı 1300 lerden 1000 e düşmüş yarın tekrar vericem inşallah düşerse iğneye felan gerek kalmaz dış gebelik değildir inşallah dua edin