Cerentuna Kızlar özellikle bugün adet olacakmış gibi ağrım var ara ara bıçak saplanır gibi oluyor 4 gündür gribim bugün öksürüğe çevirdi acaba çok öksürüyorum ondan mı ? Doktora gitmeli miyim ?
RabiaMirze Cerentuna 35. Haftamdayım ama o haftalarımda ozellikle sol kasıkta nefes bile alamıcak kadar kötü saplanıyordu enfeksiyonda olabilir dediler ama çıkmadı doktorum normal demişti o haftalarda bebek büyüdüğü icin yer yaptıgı icin genelde olabiliyormuş zaten 🌸
Tugcecv Benim de adet sancısı gibi ağrım olmuştu sol tarafima bıçak saplanır gibi de oluyordu doktora sormustum bebek büyüyor rahim genişliyor diye demişti sağlıklı ağrılar demisti
Cerentuna Kızlar içimi rahatlattınız çok teşekkür ederim hepinize Kanama lekelenme yok şükür olsun Sağlıkla alalım hepimiz bebişlerimizi kucağımıza