Ydnyesim Hamile çekimi yaptıranlar var mı memnun kaldığınız öneri yapabileceğiniz yerler varsa paylaşalım anneler ;)
EAK Ydnyesim Ben Fotoğrafçıyım. Fotoğraftakiler de ben ve oğlum. 2ortak çalışıyoruz ortağım çekmişti bizi Kuşadası’nda stüdyomuz Cozy Baby Photography
piiremsesinannesiii EAK yaa keşke marmariste olsaydınız çok beğendim bende gidicem çekim için umarım güzel şeyler çıkar kızımla benden de 😁
EAK piiremsesinannesiii çıkar mutlaka ama özellikle bebek ve doğum fotoğrafçısı olan birini tercih edin. Çok güzel sonuçlar alırsınız eminim