qzm2022 Kızlarr bu soruyu sormaya korkuyorum ama yinede sormak istiyorum normal doğum yaptım dikişlerm var doktora gideceğim kontrole dikişlerin alınması çok acıtıyor mu ya korkuyorum😑
Seymaymn qzm2022 alttan dikişler alındıhını sizden duydum eriyor o dikişler kendi düşüyor benm öyleydi
Hazalaskin qzm2022 dikişler alınmıyor ki kontrole gidiyorsun 10 günlükken falan ama dikiş aldırmak için değil dikiş ne durumda iyileşmiş mi falan diye karşıdan bakıyor doktor elini bile sürmeden
qzm2022 Ormanmeyvelii valla ilk doğumum tecrübesizim bilmediğim için sordum canım 10 gün sonra muayneye gel dediler bende dedim dikişlerim alınacak heralde
Esayser MrvRmzn bende sezaryen oldum 10 gün sonra aldılar belki kullandıkları dikiş malzemesi farklıdır benimki misine ipi gibiydi şeffaf
berosunannesii E alınıyor mu alınmıyor mu şimdi. ben de sezeryan oldum kenarda ipler var alınacak mı doktor da son gittiğimde bisey demedi
berosunannesii E alınıyor mu alınmıyor mu şimdi. ben de sezeryan oldum kenarda ipler var alınacak mı doktor da son gittiğimde bisey demedi