berkinannesi ah bu baba anne isimleri koymak yok mu? bana da koymuşlar bende iki isimliyim ve hiç kullanmıyorum ama okula gideken vs cok zorluk çektim. o yuzden ben asla koymayacagımı belirttim
herkes adıyla yaşasın bence. ne gerek var yani, dede ismi koyunca bişi mi oluyor? 😒
Allah tan eşim bana bu öneriyle gelmedi, hoş gelse de fikrimi bildiğinden ses çıkartamaz zaten 🤣
bence siz Cengiz Kaan Berk koyun adını, kulağına okunsun
Ama nüfusa Kaan Berk yazılsın.
Neticede Allah katında Cengiz Kaan Berk olarak kabul görecek ki önemli olan da bu diye düşünüyorum..