Hayalgokce hiç bi sorunum yoktu hamileliğimin başından beri aama ben bayramda aşırı derecede çok yoruldum çok ayakta kaldım ve bide çok uzun değilde yarım topuklu ayakkabıyla biraz yol yürüdüm sonrasında ağrım olmaya başladı ama midemde ben bilememişim ben ondan şüpheleniyorum meğersem doğum başlamış oturduğum yerde birden pıt diye aşırı kanamam geldi hastaneye gittiğimde saten doğum başlamış bebeğin ayağı kanala girmişti kendimi toparlamam çok ama çok zor oldu dolaptaki battaniyesini çıkarıp sarılıp sarılıp ağlıyordum bebeğim ters doğduğu için çenesi kemiğe takıldı doğum küçük olsa da zor oldu aşırı acı çektim doğumhanedeki çığlıklarımdan bi süre piskolojim bozuldu resmen o ses kulağımdan hiç gitmiyodu sonra bana bu kadar ağlarsan bidahaki çocuğun zor olur dediler birazda ondan korktum sürekli ağlayıp stres olmak iyi değil vücudu gerçekten etkiliyo mecbur toparlamak zorundayız ben doğumdan eve gelince ağladım hastanede hala daha şoktaydım bebeğimi sarmışlar gelmişler elimize öylece verdiler gömdük bi mezarı var öldüğünden beri mezarına iki defa gittim hatta gidebildim şimdi gidemiyorum aşırı ağlıyorum karnımdakine bişey olur diye korkuyorum ama hayata biyerden devam edicez mecbur seni çok iyi anlayan birisi olarak tanımadığım halde sana sarılıp ağlayasım bile var ama lütfen kndini üzme ileriyi düşünmek lazım bidahaki bebeğin için stres olma herşey olacağına varır şu anda aynı korkularım devam ediyor ama kalbimi bozmak istemiyorum hep iyi düşün ki iyi olsun