Çok sagolun hanımlar . İki tane düğmeli pijama aldım biri açık biri koyu renk. Altı açık birsey giymek gerekirse ameliyat önlükleri iş görecektir diye düşünüyorum . Tesettürlüyum etekte giyebilirim . Sonradan kullanmayacağım biseye çok para vermek istemiyorum gecelikler pahalı gerçekten .