QUEEN0888 bense 35+1 im . Bende de oluyo öyle ağrılar . Bazen bebek hareket etmeden de oluyo. Böyle vajinama bişi batar gibi oluyo yada ağrı desen değil sancı desem değil böyle çok değişik bişi . Bende senin gibi açılma falan mı oluyo diye düşündüm ama bu haftalarda normalmiş genel gördüğüm gebeler yaşıyor bu sıkıntıyı . Bazen vajinamda öyle baskı hissediyorum ki ayaktayım mesela yürüyemez oluyorum .