Srpl27 merhaba canım öncelikle cok geçmiş olsun bende gecen sene sekiz haftalıkken bebeğimin kalbi durmustu şimdi 20.ci haftamı bitirdim gayet saglıklı bir hamilelik yasıyorum . Kürtajdan da korkma 10 dakika içinde olup bitiyor. İlaçlarını antibiyotiğini kullanıyorsun zaten . İnşallah bir an önce tekrar saglıklı bir hamilelik yasamanı diliyorum....