Normalde yatağa yattığımda sessizse uykum varsa falan en fazla yarım saate dalardım simdi yatağa erken geçiyorum hemen uyumuyorum hatta iyice uykum gelsin diye yani ama yok saatlerce dönüp dolaşıyorum uyuyamıyorum gece yarısından sonra yarım yamalak dalıyorum resmen kabus gibi…tek içtiğim ilaç imom omega akşamları yemekten sonra içiyorum acaba onun etkisi olabilir mi gündüz mü içmeliyim başına gelen oldu mu? Yoksa onunla alakalı değil midir o değilse ben neden uykum olduğu halde uyuyamıyorum ya tek ben mi böyleyim yada