Ruvvruvveeydaaa Kızlar sat’a göre 33+4 haftaliktim. Ama ultrason sonuclari böyle cikiyor. Bı sorun mu var acaba doktorda bı şey demedi zaten geçiştirdi. Ağlıyorum 2 gündür sürekli
guzelanne01_ Ruvvruvveeydaaa herşeyin normal neden ağlıyorsun gelişimide önde buda normal yani normal bebeklerin haftasına göre bebeğinizin boyu uzun ve kilosu fazla buda genlerden dolayı babası siz yada kardeşleriniz iri yarıysa bebeğinizde aynı
Ruvvruvveeydaaa mysweetbabyy Fazla önde gibi geldi cunku, doktorda kafamı karıştırdı neden bu kadar büyük falan dedii.
Ruvvruvveeydaaa guzelanne01_ Fazla önde gibi geldi ne bileyim, bi sorun mu var acaba diye moralim bozuldu
Ruvvruvveeydaaa Mdorukk tutmaya çalışıyorumm kafam karıştı gitti tamamenn, noldugunu anlamadım doktorda aciklamayinca.
guzelanne01_ Ruvvruvveeydaaa morelini bozacak bişey yok canım herşey normal bebekte sorun olsa zaten 2 li ve renkli dooplerdede çıkardı
Ruvvruvveeydaaa QUEEN0888 Ay inşallah ya içim ferahladi biraz, şekerim falanda yoktu neden böyle diye dusunup duruyorum kaç gundur
Ruvvruvveeydaaa guzelanne01_ ikili ve detaylı temizdi şükür, şeker ölçümü normaldi. Bı an böyle olunca kafam karıştı istemsizce
Esrakrhn Ruvvruvveeydaaa eğer sorun olsaydı dr söylerdi sana zaten haftasından ileri veya geri olabiliyor bazen üzülme bence canım