Gozdekubra3435 Selam kızlar 28 haftalık gebeyim, adet sancısına benzer çok hafif bir sancım oluyor bu normal mi acaba? İlk gebeliğim
Nazlicangrhn-3009 Gozdekubra3435 bende 26 haftalığım aynı şikayet bende de vardı doktorum normal dedi bebek büyüyor yeri daralıyor ondan dolayı dedi birde üşütünce aynı ağrılar oluyormus ki ben üşütmüşüm