mysweetbabyy Ahuum evet kuzum ya ya 10 haftadir bir kurtulamadim enfeksiyondsn 2 kuu gynomax 1 kutu donaxly kullandım yok geçmiyor doktor gynomax kullan bitince buna basla dedi pek umudum yok ama denicem korkuyorum da bu kadar fitil kullanmak zarar verir mi diye
Tugba0133 mysweetbabyy ya bende de enfeksiyon var hafif yanma da başladı gynomex verdi faydası olur inşallah daha 9 haftalığız
Ahuum mysweetbabyy yok ya sıkıldım artık. 7 aydır progestan fitil mantar fitil bide bunu verdi çok düzenli kullanamadım valla
Tugba0133 mysweetbabyy ya bide sarı akıntım var baya yoğun sizde de oluyor mu deli gibi su içiyorum yon geçmiyor geçer deniyor ama
mysweetbabyy Tugba0133 yok şu ile geçmiyor canım 4.5.litre içiyorum yine aynı maalesef ilac kullanmak gerekiyor
Tugba0133 mysweetbabyy akıntı beni çıldırttı çok tedirgin ediyor sarı sarı ufff bide hafif yanma başladı pazartesi kontrolüm var sanırım fitil kullancam sen kaç haftalıksın canm bide bu fitiller bebeğe zarar vermiyor dimi ya içinde gebelikte önerilmez gibi bişeyler yazıyor da
Ahuum mysweetbabyy aylarca sabah akşam fitil atıyruz. Tahriş oluyor mantar oluyor. Cok sıkıldım geçen gittim dedim biraz ara vericem 35 di rahim uzunluğu tamm dedi doktor. Bı hafta ara verdım. Düzeldi. Ama mantar için fitil kullanınca progestanı bırakıyorsun zaten .
mysweetbabyy Ahuum ben sırf mantar olmuyumdiye 2 3 ay her gün kalcadan igne oldum ama cok zorlandım dayanamadım fitile geçtim geçmez olaydım resmen 2 aydir uğraştıriyo beni