GlhanSolak
Ben Sibel hanıma gidiyorum son haftalarım Doğum yapacağım inşallah 🤲🏻 Oraya gitme sebebim de Pınar hanım dı Zübeyde de onda muayene oluyordum oraya geçeçek diye Ceylan’a başladım. Sibel hanım da Pınar hanım da çok iyiler ikisi de güler yüzlü ☺️