Merhaba arkadaşlar oğlum gece çok sık uyandığı için lensle uyumak gibi bir hata yaptım çok uzun bir süre hatta 3 hafta kadar hiç ciksrmadigim oldu nede olsa birşey olmuyor diye. Oğlumun uykular düzeldi bende artık geceleri çıkarıp yattim ama geçen hafta çok ateslendi gece boyu bekledim başında yine bir hafta cikarmadim ve sonunda enfeksiyon oldu gözüm doktor hamile olduğum için de ilaç yazmadı limon sür dedi ama aşırı derecede yaktı yapamadım. Nasıl geçer bu enfeksiyon çok kızdırdı şişti yanıyor resmen içi.