Zuzu6901 Merveunal13 33. Haftamdayim alt tarafımda arada bende de iğne batması gibi sızılar oliyor canım. Ama nedendir bilmiyorum
Merveunal13 Zuzu6901 benim alt tarafta değil ya karnımda oluyor ilaçlar la duruyorum erken doğum sancısıymış geçenlerde gittim doktora da