EBT_EBT Bende devlet hastanesinde doğum yapacağım. Peki devleti tercih edenlere bir sorum var kapıyı süsleyebiliyor muyuz? Özel oda tutmayı düşünüyor musunuz?
Kubra-2363 Dilerim rabbimden hepiniz sağ salim bir avazda bebeklerinizi sağ salim kucağınıza alırsınız kızlar 😍🤲🏻