Geçen ay klomen ve çatlatma iğnesi oldu maalesef kiste dönüştü olmadı. Bu ay hiç bişey yapmadım 2cm kist vardı ama hiç korunmadım. Adet bittiği günden beri bir dolu bir boş oldu. Çatlama günümü de değerlendirdim. Şeffaf akıntı sürecim de hiç kesilmedi 7 günü geçti şimdide sol ve sağ kaşığıma ara ara vuran inceden sızı ağrı var. Daha adetime 10 gün var.