Esraaa14 Kızlar doktorum 1 hafta önce boş gebelik olabileceğinden şüphelenmştim 5+2 oldum bugün çok az kahverengi lekelenme oldu bu durumu yaşayan oldu mu?
incinur0102 Esraaa14 bence doktorunuzun bu soylemini kafaya takipta kendinizi uzmeyin,bu durumda daha cok erken konusmus.Ben ilk gebeligimde bebeği 8.haftada alttan zor gormustuk o zamana kadar baya moral bozan Dr lara denk geldim ama ümidinizi kesmeyin.
Pamukasln Esraaa14 kan verdinzmi iki günde bir beta düzenli artiyormu. Bende yasadim mart ayında boş gebelik lekelenme sonrasında kanamaya dönüştü beta hcg düzenli artmıyordu malasef bos gebelikmis. Benm beş haftada belli oldu boş olduğu 6 da kesinlesti
mylittlebabym Şuan 5+2 siniz 4+2 iken nasıl boş gebelikten şüphelenebiliyor? Şuan bile bebeği görmemeniz gayet normal. Boş gebelikten şüphe etmesi için en az 6-7 haftalık olması gerek.
Esraaa14 mylittlebabym betam 2 katı değil de %60 artış gösterdiği için böyle bir ihtimal var dedi üzüldüm açıkçası takılmamaya çalışıyorum ama insan ister istemez üzülüyor
Esraaa14 incinur0102 kesem göründü inşallah cumartesi tekrar gidicem bebeği görüp kalp atışlarını duyabiliriz
Dark Esraaa14 yani şöyle şimdi eğer kese oluşmuşsa düşük önleyici iğne ilaç vs verilir, eğer başka durum varsa gereken yapilir gunduz bir gidin isterseniz