Psikolog bende aynı durumdayım çok fazla ödemim var ayaklarım ellerim aşırı şiş doktor bi çok tetkik ve test yaptı bisey cikmadi olabilir dedi doktorum anneminde zamaninda cok olmus,benim kuzeniminde aynisi oldu dogumdan yaklasik 10 gun sonra gecti dogum oldumu hemen bi kac gune gecmeyebiliyor