Mybabeela Kardelenertss ben orda doğum yaptım. Denk geldiğim ekip iyiydi doğum anı vs güzel geçti o yüzden. Ama açıklık kontrolü yaparken acildeki doktorlar canımı çok yaktı. Sormak istediğiniz bi şey varsa sorabilirsiniz
adehuS Kardelenertss 24 gün önce orda doğum yaptım gayette memnundum,doğum ekibi olsun ebeler olsun gayet ilgililerdi,konfor olarakta iyi bi hastane özel ve devlet arasında çok gidip gelmiş biri olarak iyi ki orayı tercih etmişim diyorum.
Cananyildiz Kardelenertss Ben yaptım memnun kalmadım. 2 gece yattıktan sonra sezaryene alındım sezaryen doğum oldu
Yigitbaby Kardelenertss ben şuan kontrollere oraya gidiyorum memnunum 38.hagtam bitiyo doğumda inşallah orada yapmak istiyorum
Kardelenertss Mybabeela Biraz korktum açıkçası benim gittiğim hastane başka ama doğuma şehir hastenesine veriyorlar çünkü riskli gebe olarak geçiyoruz tansiyon var biraz bu yüzden merak ettim giden memmun kalan varmi diye birde stajerler cok fazla
Mybabeela Yigitbaby acildeki doktorları soruyorsanız bilmiyorum, doğumu yaptıran doktor Ümit Yasemin Sert’ti. Liv hospitale geçmiş
adehuS Yigitbaby Evet normal yaptım,takiplerimi Yeliz Çolakoğlunda yaptırdım ama doğuma giren doktoru hatırlamıyorum şuan