Susamcik01 Merhaba ben burada 1 gün önce açılan posta adımı değiştirmek istediğimi yazdım ama ben hariç sanırım herkesin değişim yapılmış. Benim altımda yorum yapanların falan hep istedikleri olmuş. Ben mail olarak da çok gönderdim ama ismim inatla değiştirilmiyor sanki. Direk isim soyismi olduğu için değiştirmek istiyorum eğer gören olursa ismimi susamcık01 yapabilirse çok sevinirim artık
Deletedmom_21 Susamcik01 Ben de mail gönderdim ismimi değiştirmeleri için hala dönmediler geç dönüyorlar maillere sanırım
Mavikalem Susamcik01 Bence başka bir isim bul sen susam diye düşünüyorsun ama Türkçe bu baska sekilde algı olma ihtimali yüksek 😂😂😂
Aylin355 Susamcik01 Bu ismi seçmenin sebebi çocuğa susam demekten ziyade burda kavga ederken isminle gönderme yapmak gibi geldi bana trol müsün kız sen
Susamcik01 History5 neler neler istediler o postta alt tarafı susamcık01 yazmıştım bebeğe susam diyoruz 😂 inşallah değiştirirler ya başka e posta hesabım olmadığı için yeni hesap da açamıyorum sinir oldum
HurremSultan History5 sen diyene kadar asla kötü anlamda okumadım xgzjxx şimdi de normla okuyamıyorum 😅😅😅
Susamcik01 Elifderin34 bebeğin lakabı susam 😂 sutlac koyan var kullanıcı ismini susam ondan iyi duruyor bence 😂
Susamcik01 Deletedmom_21 neredeyse her hafta mail atıyorum bu kadar yoğunluk olduğunu sanmıyorum açıkçası
Elifderin34 Susamcik01 susam aslında güzelde susamcık olunca sanki biraz argoya kaçıyor☺️bence o yüzden değiştirmediler
Deletedmom_21 Susamcik01 yoğunluktan olduğunu sanmıyorum bence bilerek dönmüyorlar, bence bazı mailleri umursamıyorlar . Yoksa ne işi bu arkadaş devlet işi mi Bu yoğunluktan bakamıyorlar?🙄🙄
Susamcik01 Elifderin34 susam vardı burada öyle hatırlıyorum ondan susamcık yazdım ama inatla dönmüyorlar bende onlara inat o zaman post açtım 😂
Tubatgn Deletedmom_21 İstediğiniz isimde eğer harfler yanlış ise değişim olmuyordur annemiz kurallar yazıldı dün açılan postta ı,ü,ö,ş,ç vb harf içermemeli neden bilerek yapılsın bu size 😇
Tubatgn Susamcik01 İstediğiniz ismi tekrar okur musunuz annemiz ayrıca hangi platformda rumuz alırken ı harfi ile rumuz alabiliyorsunuz 😇
isimyazmakzorunlumu Susamda sorun yok da sonuna o ek gelince küfür oluyor miniksusam falan yazsanız olabilir belki 😅tabii değişmeme sebepleri bu mu bilmiyorum da bence o
Susamcik01 isimyazmakzorunlumu danlgınıık ı yerine i olması gerektiğini ima ediyorlar ama kaynana postunun önüne geçemiyorlar 😂 platform bambaşka yöne kaymış farkında değiller. Üstelik mailde isterseniz siz kendiniz bile belirleyebilirsiniz diye de yazdım inanmayana gönderedebikirim ama kendileri sadece ima etmekten yana oldular 😂
Susamcik01 Tubatgn dalgınlıkla ı olarak şuan yazmış olabilirim. Ama onun İ olduğunu bu kadar iti biliyorsanız ne olduğunuz zaman anlamışsınız demektir sayın annemiz :) madem o şekilde anlaşıldı bunu bu kadar bekletmeden de yazıp iletebilirsiniz dimi. Her hafta mail atmak zorunda kalmamalıyız bence buna ne demeli :). Meclis üyesi mi bu olay da isim değiştirmek bu kadar zor anlamıyorum açıkçası. Platform kaynana ekti koca postları ile doldu olayın amacı tamamen kalmışken bunun önüne geçmek varken saçma şeylerle engellemiş olmuşsun. :) bence önceliklere de önem verilmeli :)
Tubatgn Susamcik01 İsim forum kurallarına uygun bulunursa değişir siz i hali ile tekrar mail atın bu işle ilgilenen arkadaşlar yardımcı olur. İyi forumlar 🌺
Susamcik01 Tubatgn her hafta mail atıyorum. Her hafta haftada 2 gün ciddi anlamda sizin arkadaşlarınız devlet memuru ki asla görmüyorlar mailleri mükemmel 👏🏻