beyzacmvrc Once doktorunuz perinatoloji bölümü için kayıt açıyor randevu çok zor bulunuyor talep açıp her gün kontrol edin bence 😊perinatoloji uzmanına gittiğimde doktorum detaylı istedi dedim hemen o an yaptılar yüzünü göremedim ben ama onun dışında herşey hakkında bilgi verdiler zaten çıkarken rapor da veriyorlar