Arkadaşlar 29 haftalık hamileyim. Gün içinde sık sık nabzım yükseliyor 120lere kadar çıkıyor. Birden çarpıntı hissediyorum, nefesim kesilir gibi oluyor ve ayaklarım tutmuyor sanki hemen uzanma ihtiyacı duyuyorum ayakta durmak güçleşiyor. Aynı durumları yaşayan var mı? Henüz doktor kontrolüne gidemedim. Önemli bir durum mu bilen var mı?