BurcuakirGlec Slm arkadaşlar 🤗 2. 3 gündür belim kasıklarım rahmim makatım agrıyodu eşimede bişey söylemedim her dakika doktora gitmek istemiyordum çünkü. Neyse dün gece resmen sabaha karşı 7 de uyudum agrıki öle böle deil.eşime ilk defa beni hastaneye götür dedim normalde hep o ısrar eder yani . Şikayetlerimi doktora anlattım erken daha ama gel bi çatı muayenesi yapalım dedi bende Yok dedim açıklığı başka anlayamam dedi tek parmakla bakıcam dedi oturdum jel sürdü parmağına ve İnanın ilişkide daha çok acıyordu hiç bişey hissetmedim burda anlatılanları okurken bacaklarımı birbirine kitleyip öle okuyordum nasıl yapıcam diye gerçekten sıfır acı sonra 3 cm açıklığın var dedi ultrason baktı kafası asacıda ve rahmını itikliyo dedi 35+1 im bu fazla durmaz dedi Nst de sancım çıkmadı çok agrın olursa gelirsin dedi Şimdi 3 cm açıklıkta ne kadar süre içinde Doğum olur acaba Birde bu haftalarda Doğum olursa erken Doğum riskimi oluyor 😞 bir yardımcı olun sorularıma nolur 🙏🏽🙏🏽❤️❤️
Deletedmom434 BurcuakirGlec 36. Haftanın içerisinde sayılırsınız..36. Haftadan sonraki doğumlar erken doğum olarak sayılmıyor ki öyle bir durum olsa ciğer geliştirici 35. Haftaya dek yapılıyor sizede yapılırdı
Acuka BurcuakirGlec yok canım arkadaşım 35 ın haftada sezeryan oldu dırek odaya çıktılar kuvezdede kalmadı hıc bırseycık olmaz merak etme
Kadze BurcuakirGlec kız korkma artk 35.haftada dogan bebekler kuveze bile girmiyor cogu zaman ztn 36 içindesin suan normal yani hayırlısıyka dogdun inş bebiş korkuya kapılma