37.haftamız bitiyor 34.haftadan beri sancılarım düzenli ve yüksek ama kısa süreli acı eşiğim yüksek o yüzden pek rahatsız olmuyorum dün ve 36.haftadayken alttan muayene oldum dün 1cm açıklık var dendi bugünse artık vajinamda ve belimde hafif ağrım var ne güzel inşallah daha da açıklığınız olur sancınız olmaz ya da artmaz sağlıkla sıhhatle inşallah kucağınıza alırsınız 🙏🤭