Songul1359 Arkadaşlar devlet hastanesine gittim doktor erkek dedi özele gittim kız dedi sizce hanginin olma oranı yüksek ozelin yanılma payı olabilir mi bormalde onların cihazları daha net ama anlayamadım böle bişey yaşayan oldumu acaba