550637 Kızımın ismi, çok sakin uslu kendi halinde bir bebekti herkes hayret ederdi bu nasıl bebek hiç mi ağlamaz hiç mi sorun çıkarmaz ne bilim yaramazlık yapmaz falan, tabi ama sonra sonra büyüdükçe biraz inat etmelere biraz diretmeler başladı ama hala genel olarak herhangi bir çocuklu ortamda bile uyumlu sakin bir çocuktur :) inşallah sizinde öyle olur 💐