EmineDefneGokce Kızlar adet sancım var. Geçmiyorda. hastaneye gidicem eğer böyle devam ederse. Bu haftalarda normal mı sizce? Bebek çok hareketli bu arada
Mom-babyyy EmineDefneGokce geçen fazla benimde oluyordu hatta bugün bile oldu ara ara yalancı sancılar başlıyor artık ama için rahat etmeyecekse acile git canım
snm-ekr1 EmineDefneGokce kendini fazla mı yordunuz iş fln yaparak.bnmde adet sancısı değilde iğne batması gibi sağ tarafıma giriyor.dinlenince geçmiyorsa acile gitmelisiniz bnce
zeynepaylaipek EmineDefneGokce şuan yaşarken denk geldim yazına 😐 düzenli değil ve ara ara oluyo 27 den beri. Yalancı sancilarimiz başladı artık bence
EmineDefneGokce Mom-babyyy yalancı sancı gibi gerçekten canım. İlk doğumumdaki sancım böyle başlamıştı ödüm kopuyor
EmineDefneGokce snm-ekr1 hep aktifim canım kızımın peşinde koşturuyorum bütün gün :( olmadı acile gideriz
Mom-babyyy EmineDefneGokce kötü düşünmeyin kendini de fazla yorma acile de git yine de eğer dinlenince geçmiyorsa
EmineDefneGokce Mom-babyyy geçti canım dinde böyle olmuştu . Tam hastaneye gidecekken geçiyor . Bebekte fazlasıyla hareketli içimde rahatladı. Bu gece yine olursa giderim artık😔
Mom-babyyy EmineDefneGokce oluyor bende bugün tüm gün böbrek ağrısı çektim günü günümüze uymuyor tabi yine tedbiri elden bırakmamak gerekiyor senin geçtiyse sevindim ama ara ara olacak yani bunu biliyorsundur
Nurertan 31 hatfalikken aynı sancılar bende de oluştu hastaneye gittiğimde nst de sanci çıktığı için 4 gün yatış yapıldı. 2 doz ciğer geliştirici ve sancılar için bir kaç doz ilaç kullandım. Eğer geçmiyorsa mutlaka doktora gidin derim en azından içiniz rahat eder.
EmineDefneGokce Nurertan canım geçti daha da olmadı. Gerçekten sancı gibiydi ya belki anlık yaşadım geçti
EmineDefneGokce Mom-babyyy evet ara ara olacak gibi ama kızım da hiç yaşamadığım için garip geldi belki de yaşadım ama hatırlamıyorum neyseki geçti çok şükür😌
MinikBrokoli Bende 31. Haftatayım, bende oldu böyle en fazla bi dk falan sürdü geçti , bir kaç defa oldu , bende genelde çorap giymediğim de üşüdüğümde oluyor sandım 🤔😂gittim çorap giydim kalın giyindim
EmineDefneGokce MinikBrokoli dün eşim uzun çorap getirdi hep kısa gidiyorsun diye beni suçladı hatta o yüzden ağrıyor dedi ama geçmedi neyseki bugün daha iyiyim doktorluk bir durum yok kontrol de gideceğim😌
EmineDefneGokce zeynepaylaipek kesinlikle yalancı sancılar. Çünkü kızımdaki çektiğim sancı ile birebir benziyordu
Eda3215 34.haftadayım benim de adet sancım gibi ağrım var ve bebek hareketli. Yaklaşık 15 dk devam ediyor aralıksız. Korkmaya başladım 😭