sema_mom Kızlar bir hafta sonra sezeryan doğumum var bu ilk dogumum değil. İlk dogumumda sezeryandi. Ama aşırı stresli ve heyecanlıyım. Motive olmaya ihtiyacım var
3babymom sema_mom rahat olun ben çok stres yaptm ama korktuğum gibi olmadı çok şükür 2 buçuk ay once 3. Sezeryanimi oldum insallah siz de atlatır sağ salim bebeginizi kucağınıza alirsiniz