Aybigesrky sana şöyle söylüyeyim arkadasım benim kızım emen bir bebekti düzenli emiyor ama devamlı da uyuyordu mesala gece 4 saat falan uyuyordu acıktıgında kalkıyordu benim içim el vermedi bu sefer sürekli kendim kaldırıp sık sık emzirmeye basladım cocugun uyku düzeni bir bozuldu gaz sancısı bir basladı basımı resmen duvarlara vurdum. Beslenmesi güzelse hiç elleme uyusun doktor normal demiş cünkü eğer bir bozulursa uyku düzeni inan cok kötü oluyor.